BOOS
BOOS

 

 

جدیدترین و بروزترین اس ام اس های عاشقانه

اتل متل دلتنگی / عجب حس قشنگی
دلم کرده هوایت / جان و دلم فدایت
.
.
ای نازنین جواب معمای من تویی / تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها / احساس آفتابی دنیای من تویی
.
.
شما طبق قانون ۲۸ ماده ۵ از قوانین دوستی به حبس ابد در قلب من محکومید ! آیا اعتراضی دارید ؟؟؟
۰۹۳۶xxx9212
.
.
برو جلوی آینه
خوب نگاه کن
خوشگله !!! نه ؟
فکر کردی خودتی ؟
نه فدات شم ، اونی که میبینی تمام زندگی منه !

۰۹۳۸xxx1327

.
.
توی دفتر یادداشت روزانه ات از طرف من بنویس : دوستت دارم
.
.
توی زندگی بعضی چیزها بزرگ ، بعضی چیزها کوچک ، بعضی چیزها ساده و بعضی چیزها مهم هستند :
بزرگ مثل عشق ، کوچک مثل غم ، ساده مثل من ، مهم مثل تو
.
.

لبریزتر از هزار پیمانه شدیم / دیوانه تر از هزار دیوانه شدیم
دیدیم گلی به روی ما می خندد / از پیله درآمدیم و پروانه شدیم
.
.
دلم قرار نداره / راه فرار نداره
پیام دادم تا نگی / فلانی مرام نداره
.
.
دوستت دارم بی آنکه بدانی
همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی
همراهت هستم بی آنکه حضورم را حس کنی
.
.
من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم ؟ / گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم ؟
در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم / که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم ؟
.
.
خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت / با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت
.
.
به دلم افتاده بود که امشب حتما خوابت را می بینم ، اینقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد
.
.
تو که رفتی دلم برایت تنگ شد ، حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی
.
.
این خورشیده که داره به من لبخند میزنه یا تویی که داری میخندی ؟؟؟
.
.
از A تا Z تنها چیزی که اهمیت داره U و I هست
.
.
شاید زمان های اندکی را در کنارت باشم اما زمان ها بسیاری را به یادت هستم ، شاید همیشه !!!
.
.
واسه دشت وسیع مهربونیهات مترسک میشم ، تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه !
.
.
من عاشق آن دیده چشمان سیاهم / بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است / من طالب آن مستی و خواهان گناهم
.
.
دل ز ما خواست که در فکر تو باشیم مدام / سربلندیم که پیمان نشکستیم هنوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه, توسط سامان